- în oficiile O.C.N. "Easy Credit" S.R.L., date de contact și adresa poate fi găsită aici
- prin intermediul formularului on-line pe adresa https://ecredit.md.
- cu ajutorul aplicației mobile eCredit sau pe adresa https://client.ecredit.md - doar pentru clienții existenți.
Dacă aveți întrebări legate de cabinetul personal, apelați - 022 838 905 luni-sâmbătă: 9-18 (fără pauză), duminică: zi liberă.
Adresele oficiilor noastre și datele de contat pot fi găsite aici
Da, puteți procura bunuri în credit din magazinele partenerilor noștri. Perfectarea actelor de credit se face în magazin sau online - prin intermediul cabinetului personal client.ecredit.md.
Pentru a obține certificatul dat este necesar să vă apropiați la unul din oficiile companiei pentru a completa cererea. Certificatul se eliberează gratuit timp de 3 zi lucrătoare.
Adresele oficiilor secundare O.C.N. ”Easy Credit” S.R.L., le puteți găsi aici.
În cazul în care butonul pentru a efectua poze primiți mesaj ca camera nu poate fi accesata - efectuați următorii pași pentru dispozitive - Android:
1. Deschideți google chrome, gasiti butonul meniul:
2. Accesați - Compartimentul "Setări"
3. Apoi Setari saituri, sau Alte setari :
< br>
4. Accesăm compartimentul Camera:
5. Accesăm compartimentul Blocat
7. Permit acces la camera pentru saitul client.ecredit.md:
II ) Dacă acești pași nu au ajutat, repetați încercarea pe alt dispozitiv.
Dacă aveți întrebări ne puteți contacta la numărul de telefon: 0799-984-84
1. Deschideți meniul Setări în Android
2. Deschideți Protecția confidențialității
3. Deschidere Toate permisiunile
4. Deschideți Camera
5. Verificăm dacă Chrome se află în categoriile Interzis dacă da, deschideți Chrome
6. Bifați caseta de selectare - Permite. După bifarea casetei, puteți încerca să vă identificați repetat
! Important - atunci când încercați să vă identificați din nou - trebuie să acordați acces la camera
Pentru a parcurge cu succes procesul de identificare și semnarea a creditului la distanță, urmați următorii pași:
1. Ai la îndemână un act de identitate valabil.
Asigurați-vă ca aveți la îndemâna buletinul de identitate la Dvs. verificați ca acesta să fie valabil și să nu fie deteriorat
2. Tu și actul tău de identitate
Fa o fotografie cu tine și cu actul tău de identitate în același
cadru, asigură-te că tu și
documentul tău sunt în cadru, clar vizibile și lizibile. Iată cum ar
trebui să arate și cum nu ar trebui să arate o fotografie selfie în care
ții un card de identitate
3. Utilizați un dispozitiv cu o camera calitativă
Smartphone-urile și dispozitivele mobile mai noi au de obicei camere excelente, așa că sunt cu siguranță cea mai bună opțiune.
4. Iluminarea bună este esențială.
4. Realizați fotografii clare și lizibile ale actului de identitate pe ambele parți
Asigurați-vă că întregul document de identitate încadrează în marcaje.
Acest lucru ne ajută să vă verificăm mai rapid. Dacă fotografia pe care o
faceți este neclară sau slab iluminată, încercați din
nou” și realizați una mai bună.
Nu vă faceți griji, cererea Dvs. va fi prelucrată de managerii noștri în scurt timp (conform programului de lucru L-V 08:00-18:00), în caz că datele prezentate sunt corecte, veți primi SMS de confirmare, iar apoi veți putea semna contractul de credit și primi bunurile procurate. Dacă aveți nevoie de ajutor, apelați 022-838-888.
Depunerea unei noi cereri de credit depinde de mai mulți factori, inclusiv circumstanțele personale și politica instituției financiare la care doriți să solicitați creditul. Iată câțiva pași generali pentru a vă ajuta să decideți când să depuneți o cerere de credit nouă:
- Analizați motivul pentru care ați primit refuz anterior: Dacă ați fost respins anterior pentru un credit, este important să înțelegeți motivele pentru care s-a întâmplat acest lucru și să luați măsuri pentru a remedia acele probleme. Acest lucru ar putea implica îmbunătățirea situației financiare, reducerea datoriilor sau creșterea veniturilor.
- Așteptați o perioadă de timp rezonabilă: În general, este recomandat să așteptați cel puțin câteva luni sau chiar mai mult înainte de a depune o nouă cerere de credit după ce ați primit un refuz. Acest lucru le dă timp instituției financiare să observe îmbunătățirile din situația dvs. financiară sau de credit.
- Asigurați-vă că sunteți eligibil: Înainte de a depune o nouă cerere, verificați criteriile de eligibilitate instituției financiare. Asigurați-vă că îndepliniți toate aceste criterii, de exemplu, să aveți un venit suficient sau o istorie de credit adecvată.
- Gestionarea responsabilă a creditelor actuale: Dacă aveți credite existente, asigurați-vă că le gestionați responsabil. Plătiți cu regularitate și la timp, reducând datoriile și menținând un grad scăzut de îndatorare.
- Documentați-vă situația financiară: Fiți pregătit să furnizați documente și informații relevante atunci când depuneți o cerere de credit. Acest lucru ar putea include declarații de venit, istoricul creditelor și alte informații financiare.
- Stabiliți un obiectiv clar pentru creditul nou: Țineți cont de scopul pentru care doriți să obțineți creditul. Acest lucru vă va ajuta să alegeți cel mai potrivit tip de credit și să vă pregătiți pentru cererea de credit.
În general, momentul depunerii unei cereri de credit noi depinde de situația dvs. financiară și de necesitățile personale. Asigurați-vă că sunteți bine pregătit și că îndepliniți criteriile de eligibilitate înainte de a depune cererea.
Ne pare rău că ați primit un refuz pentru creditul solicitat. Acest lucru poate fi frustrant și dezamăgitor, dar nu trebuie să renunțați la planurile dumneavoastră financiare. Există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți șansele de a obține un credit în viitor. De ex:
1. Identificați ce aspecte ale cererii dumneavoastră trebuie să îmbunătățiți. O cerere de credit poate fi refuzată din diverse motive - lipsa de dovezi privind venitul deținut, istorie de creditare negativă, grad înalt de îndatorare, restanțe la credite în derulare, etc. Respectiv, analizați atent motivul(e) și încercați să le redresați.
2. Luați măsuri pentru a vă îmbunătăți situația financiară și a vă reduce gradul de îndatorare. Unele dintre lucrurile pe care le puteți face sunt:
- Plata tranșelor de credit la timp și în totalitate. Istoricul de plată a creditelor existente și închise stă la baza deciziei de acordare unui credit nou, așa că este esențial să evitați întârzierile sau restanțele la creditele existente.
- Reducerea gradului de îndatorare. Acesta este raportul dintre suma tranșelor lunare și venituri mediu lunar confirmat. Cu cât plățile lunare pentru achitarea creditelor curente sunt mai mari, cu atât este mai mare gradul de îndatorare. Încercați să mențineți acest raport sub 30%.
- În cazul în care dețineți venituri care nu pot fi confirmate prin acte, încasați sumele date pe contul de card/bancar și declarați veniturile la sfârșit de an la serviciu fiscal de stat, ca acestea să poată fi luate în calcul la obținerea unui credit nou.
3. Apelați la un garant (fidejusor). Un garant (fidejusor) este o persoană care se angajează să plătească datoria dumneavoastră în cazul în care nu o puteți face.
5. Analizați veniturile Dvs. lunare și cheltuielile, întreprindeți măsuri de a micșora cheltuielile și a majora veniturile. acest lucru poate poate fi efectuat prin diverse metode, refinanțarea creditelor existent la condiții mai avantajoase, limitarea cheltuielilor lunare neesențiale, bugetarea responsabilă a cheltuielilor și veniturilor etc.
6. Să consultați un consilier financiar: În unele cazuri, poate fi util să
solicitați ajutorul unui consilier financiar sau a unui consultant în
domeniul creditelor pentru a elabora un plan de acțiune și a vă
îmbunătăți perspectivele financiare.
Puteți afla suma spre achitare lunara sau datoria totala prin una din următoarele posibilități:
- Accesând cabinetul personal pe adresa client.ecredit.md introducînd IDNP-ul și parola unică obținută prin sms/email,
- Pe pagina https://ecredit.md/paymentinfo/ în baza numărului contractului,
- Prin intermediul aplicației telegram, accesând adresa https://t.me/eCreditMoldovaBot.
Plățile efectuate pot fi afișate cu întirziere în cabinetul personal în măsura în care acestea sunt procesate și poate ajunge la citeva ore, după caz. În caz ca plata efectuatâ nu este reflectată în cabinetul personal după o zi lucătoare, apelați la numărul de telefon 022-838-88.
Modalitățile de achitare a creditele obținute de la OCN "Easy Credit" S.R.L. puteți găsi aici.
Da, La moment din cabinetul personal puteți solicita un credit pentru a refinanța un credit existent
Pentru a iniția procesul, după logare accesați categoria "Credite online " - "Cerere nouă"
- Alegem suma, termenului creditului solicitat, etc, - în compartimentul "Modul de primire a creditului" - alegem modalitatea "Refinanțare”, - Alegem/indicam ”Compania de creditare”, - indicam ”numărul creditului și suma”.
- Completați și trimiteți cererea
IMPORTANT!: Dacă cererea dumneavoastră este aprobată, suma de credit solicitată va fi transferată pentru refinanțarea sau achitarea creditului existent din instituția financiară menționată
După ce creditul este aprobat, Dvs. puteți semna contractul de credit direct în cabinetul personal. Pentru a semnat contractul de credit la distanță este necesar a efectua câteva poze, un selfie cu buletinul Dvs. alături și pozele buletinului Dvs. de identitate (față/verso). Contractul de credit este semnat prin introducerea codului SMS primit la numărul Dvs.
Pentru a iniția procesul, după logare accesați categoria "Bunuri în credit" - "Obține creditul"
În cazul în care nu ați primit SMS-ul pentru depunerea cererii de credit online, urmați următorii pași:
1. Deconectați apoi conectați telefonul mobil al Dvs.
2. Introduceti oricare 4 cifre in cimpul - Cod SMS și faceți click pe butonul CONFIRM
3. Dupa expirarea a 2 minute, faceți click pe butonul Retrimiteți SMS:
Dacă soluția dată nu au rezolvat problema, Vă rugăm să ne contactați la numărul 022-838-888.
Puteți accesa cabinetul personal
- pe adresa web https://client.ecredit.md
- prin aplicația mobilă pentru iOS
- prin aplicația mobilă pentru Android,
introducând IDNP-ul Dvs. și parola unică obținută pe email sau SMS.
! Puteți accesa cabinetul personal în cazul în care aveți un credit activ sau achitat în cadrul O.C.N. "Easy Credit" S.R.L.
Contactați managerul la numărul 22-83-88-88 pentru a modifica numărul Dvs. de telefon și/sau adresa de email.
Pentru a vă loga este necesar să aveți cel puțin un credit la O.C.N. "Easy Credit" S.R.L., în caz că dețineți un credit în cadrul companiei, contactați managerul la numărul 22-83-88-88.
Pentru a soluționa problema încercați una din soluții:
- Încercați sa accesați repetat aplicația/saitul în 5 minute.
- Curații memoria cache în Google Chrome
- Deschide Chrome pe dispozitivul tău Android.
- În dreapta sus, atinge Mai multe (simbolul cu trei puncte verticale).
- Atinge Setări.
- Atinge Confidențialitate și securitate.
- Atinge Șterge datele de navigare.
- Alege un interval de timp, cum ar fi Ultima oră sau Dintotdeauna.
- Bifează Cookie-urile și datele privind site-urile și debifează toate celelalte elemente.
- Atinge Șterge datele.
- Descărcați aplicația firefox de pe Google Play sau App Store, din aplicație încercați să accesați saitul client.ecredit.md
Pentru a vă proteja contul urmați instrucțiunile de mai jos:
- Accesați cabinetul personal prin introducerea IDNP-ului Dvs., și verificați creditele deținute/solicitate;
- Contactați-ne pe adresa de email support@client.ecredit.md.
Sfat: Expediați pe adresa support@client.ecredit.md captura ecranului cu codul expediat Dvs și datele Dvs. de contact.
În cazul în care nu primiți codul de acces la cabinetul personal, încercați una din soluții:
- Verificați dacă adresa de email pe care a fost expediat codul de acces, vă aparține, în caz că da, verificați mapa cu SPAM.
- Dacă adresa de email indicată nu vă aparține, sau nu dețineți acces la ea, apelați serviciu suport clienți (022-838-888.) pentru a actualiza adresa Dvs. de email în sistem.
- Solicitați să obțineți codul de acces la cabinetul personal prin SMS la telefonul mobil:
- Dacă numărul de telefon indicată vă aparține, dar nu ați primit codul de acces, deconectați și apoi conectați telefonul mobil și încercați din nou.
Dacă soluțiile date nu au rezolvat problema, Vă rugăm să ne contactați la numărul 022-838-888.
Linia de credit iți oferă posibilitatea de a rambursa o anumită sumă de bani, iar suma data devine din nou disponibilă pentru tine imediat, și pot fi retrasă din nou.
- Dobândă mai mică comparativ cu un credit obișnuit
- Aveți o sumă garantată care poate fi retrasa (în limita sumei pre-aprobate),
- Puteți retrage orice sumă oricând doriți și cât doriți în limita Liniei,
- Plătești dobândă doar pentru suma retrasă din linie,
- Solicitarea eliberării tranșei linie de credit poate fi făcută online din cabinetul personal,
- Linia de credit este disponibilă pentru 60 de luni în sumă maximă de 200,000 lei,
- Accesați cabinetul personal prin introducerea IDNP-ului Dvs. si parolei unice
- În meniul "Creditele mele" găsiți linia de credit de care dispuneți și tastați butonul "solicita transă"
3: Alegeți suma și modalitatea de transfer/primire a sumei.
4. Transmiteți cererea prin acceptarea condițiilor și introducerea codului primit prin SMS.
- Gasiți linia de credit care o dețineți,
- Faceți click pe butonul "Vezi mai mult"
- Sumele trase vor fi afișate în compartimentul "Plăti" cu semnul plus în față
Suma minimă necesară a fi achitată la linia de credit este afișată în Cabinetul personal, compartimentul ”Creditele mele”, în coloana ”Rata”.
- Suma dată este afișată de la data plății conform contractului - până la achitarea restanței,
- Conform exemplului de mai jos, suma minimă constituie 800 lei și ea urmează a fi achitată.
EXEMPLU:
Conform exemplului de mai jos, soldul constituie 15,000 lei, respectiv la necesitate, clientul poate solicita trageri din suma disponibilă rămasă (conform exemplului până la 10,000 lei)
Pentru a putea depune cererea de eliberare de linie de credit trebuie întrunite ambele condiții:
- Suma disponibilă din linie de credit trebuie să fie mai mare de 3,000 lei
- Nu dețineți restanțe la achitarea liniei
Descrierea privind datelor colectare si modul de prelucrare a acestor datelor le puteți găsi Politica de confidențialitate prezentat mai jos.
Politică de confidențialitate a datelor O.C.N. ”Easy Credit” S.R.L.
Editor:
Organizația de Creditare Nebancară (O.C.N.) ”Easy Credit” Societate cu Răspundere Limitată, IDNO 1005600043669, cu sediul pe strada Tighina 49/4, mun. Chișinău, MD 2001, Republica Moldova, Telefon: +373 22 838 888.
Preambul
O.C.N. ”Easy Credit” S.R.L. fiind o organizație de creditare nebancară înregistrată în Registrul organizațiilor de creditare nebancară ținut de Comisia Națională a Pieței Financiare, cu numărul 58 (denumită în continuare "Easy Credit") pune la dispoziția utilizatorilor aplicația software eCredit (denumit în continuare "aplicația"). Prezenta Politică de confidențialitate a fost elaborată în scopul stabilirii regulilor de utilizare a aplicației eCredit (denumite în continuare "Politică") de către client (denumit în continuare "Utilizator") și modul de colectare și prelucrare a datelor personale. Respectarea regulilor indicate în Politică este obligatorie pentru toți utilizatorii.
Aplicație este destinată cetățenilor Republicii Moldova care dețin vârsta mai mare de 18 ani (inclusiv).
1. Descrierea aplicației
Aplicația este disponibilă pentru descărcare pe Google Play, App Store, și pe Web. Aplicația poate fi accesată utilizând un dispozitiv mobil cu sistem de operarea Android sau IOS, cu acces la internet. Pentru autentificare Utilizatorul trebuie să dețină cel puțin un credit în derulare sau executat anterior, fiind contractat de la Easy Credit.
Utilizatorii aplicației vor primi acces securizat la următoarele:
- Setarea limbii de interacțiune în timpul unei sesiuni în aplicația eCredit;
- Informații privind creditele în derulare și/sau anterior contractate în cadrul O.C.N. ”Easy Credit” S.R.L.;
- Posibilitatea achitării tranșei lunare sau creditului integral cu cardul bancar în regim 24/7;
- Recepționarea notificărilor importante pentru client;
- Posibilitatea depunerii cererii de credit la distanță;
- Vizualizarea localizării oficiilor secundare și partenerilor prin intermediul unei hărți.
- Posibilitatea de a semna un credit la distanță ulterior identificării prin mijloace electronice.
Autentificarea în aplicație se face în baza numărului personal de identificare al Utilizatorului (IDNP) și parolei unice obținute prin sms sau la poșta electronică indicată de Utilizator în solicitările de credit anterioare. Renunțarea la utilizarea aplicației se va efectua prin dezinstalarea aplicației de pe dispozitiv.
2. Cookies. Link-uri
Prezenta aplicație utilizează cookies. Cookie, reprezintă informații care sunt colectate la accesarea paginii web www.ecredit.md, www.client.ecredit.md, www.oplata.md, pentru a identifica Utilizatorul ce a accesat un anumit conținut informațional. Cookies este generate de serverul Easy Credit și dispozitivul pe care operează browser-ul Utilizatorului. Informația conținută de modulul cookie este setată de server și poate fi utilizată de respectivul server ori de câte ori Utilizatorul accesează aplicația, sau vizitează site-ul extern. Un modul cookie poate fi considerat ca o carte de identitate a Utilizatorului de internet, care indică unui site web când a revenit Utilizatorul.
Aplicația poate conține link-uri HTML către site-uri externe gestionate de către Easy Credit sau de către terți (denumite în continuare "Site-urile terțelor părți") asupra cărora Easy Credit nu exercită absolut nici o formă de control. Utilizatorul înțelege și acceptă că Easy Credit nu poate fi responsabil cu privire la conținutul Site-urilor terțelor părți sau a site-urilor la care Site-urile terțelor părți s-ar putea referi. Prin acceptarea Politicii, confirmați că veți utiliza Aplicația în întregime pe propriul risc.
3. Colectarea datelor cu caracter personal prelucrarea acestora
În conformitate cu prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal nr. 133 din 08.07.2011, Easy Credit colectează datele cu caracter personal în scop de identificare a persoanei și de evaluare a bonității, cu următoarea prelucrare a datelor în aceste scopuri.
În utilizarea aplicației Easy Credit va prelucra următoarele tipuri de datye cu caracter personal:
- Date pentru acces la aplicație, care include IDNP, parolă unică, adresă IP,
- Date pentru identificare la distanță care include: 1) Copia buletinul de identitate și fișei de însoțire - față verso,
- Date pentru obținerea unui credit la distanță: care include: 1)Modalitatea de primire a creditului, 2)Datele privind modalitatea de primire - IBAN, număr cont ș.a., 3)Adresa de email.
- Date tehnice, care de multe ori nu se referă la date cu caracter personal, deoarece sunt colectate într-un format care nu identifică cu exactitate un anumit Utilizator. Datele tehnice includ, dar nu se limitează la, informații despre utilizarea aplicației (de exemplu, când a fost instalată aplicația), versiunea aplicației și ID-ul de instalare, ID-ul dispozitivului și date tehnice despre dispozitiv, cum ar fi sistemul de operare și modelul.
- Identificarea Utilizatorului pentru acordarea accesului sigur și personalizat la informații despre creditele în derulare/executate ale utilizatorului,
- Furnizarea de servicii de creditare la distanță,
- Trimiterea notificărilor importante,
- Publicitate și informare despre noi servicii și noutăți ale companiei,
- Îmbunătățirea, dezvoltarea serviciilor noastre și ofertelor de credit pentru nevoile dvs.
Modelul consimțământului subiectului datelor cu caracter personal pentru accesarea informației deținute de IP „Agenția Servicii Publice” și pentru solicitarea/prezentarea informației de la/către biroul istoriei de credit poate fi accesat pe adresa: https://ecredit.md/wp-content/uploads/2021/05/Cons...
Easy Credit folosește datele pe care le colectează pentru a oferi Utilizatorilor o varietate de opțiuni. În special, folosim datele pentru:
Prelucrarea datelor cu caracter personal în aceste scopuri include atât metode de prelucrare automate, cât și manuale (umane). Pentru a atinge aceste obiective, combinăm datele pe care le colectăm din diferite contexte sau le primim de la terți pentru a vă oferi o experiență mai personalizată pentru luarea deciziilor în cunoștință de cauză și în alte scopuri legitime.
În conformitate cu prevederile art.art.12-18 al Legii privind protecția datelor cu caracter personal nr.133 din 08.07.2011, Utilizatorul dispune de dreptul de informare, dreptul de acces la datele cu caracter personal, dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal, dreptul de opoziție al subiectului datelor cu caracter personal, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de acces la justiție. În scopul exercitării drepturilor prevăzute de Lege, Utilizatorul este în drept să se adreseze cu o cerere scrisă către O.C.N. „Easy Credit” S.R.L., pe adresa mun. Chişinău, str. Tighina nr. 49/4.
Easy Credit ia în serios protecția informațiilor dvs. personale. În ciuda tuturor măsurilor noastre de securitate, confidențialitatea completă nu este garantată.
4. Obligații și responsabilități
Easy Credit nu garantează că: utilizarea aplicației va satisface cerințele Utilizatorului; că utilizarea de către Utilizator a aplicației va avea loc într-un mod neîntrerupt, rapid, sigur sau fără erori. Easy Credit nu poate fi tras la răspundere de către Utilizator: pentru orice daune indirecte sau colaterale pe care le-ar putea suferi și pentru orice pierdere (suportată direct sau indirect) de venit, de afaceri, clientelă, reputație sau date pe care le-ar putea suferi; pentru orice pierderi sau daune pe care le-ar putea suferi Utilizatorul ca urmare: a oricăror modificări la aplicație, pentru ne-funcționarea sau funcționarea necorespunzătoare ale aplicației.
Recunoașteți și acceptați faptul că Easy Credit, fără o notificare prealabilă și în întregime la discreția sa, poate decide să vă refuze accesul la aplicație sau funcțiilor aplicației în mod complet sau parțial, definitiv sau temporar.
Prin accesarea aplicației Easy Credit, Utilizatorul este responsabil pentru toate acțiunile și consecințele care decurg dintr-o astfel de utilizare a aplicației. Easy Credit nu este responsabil pentru eventualele erori sau consecințe care decurg din neglijența Clientului în protejarea securității și confidențialității datelor sale personale sau a dispozitivului. Utilizatorul înțelege şi este de acord ca informațiile afișate de aplicație cu privire informația privind creditele deținute și achitate acestuia sunt livrate de aplicație doar în scop informativ. Toate creditele noi solicitate la distanță care au fost aprobate și debursate Utilizatorului prin intermediul aplicației sunt obligatorii pentru Utilizator și urmează a fi rambursate conform graficului și condițiilor contractului de credit..
5. Legea aplicabilă - instanțele judecătorești competente
Prezenta Politică este reglementat de legislația Republicii Moldova. Orice litigiu, controversă sau pretenție cu privire la existența, interpretarea sau executarea acestei Politici se va soluționa pe cale amiabilă de către părți, în caz de imposibilitate acestea pot opta pentru a soluționa litigiul prin: (i) intermediul unui mediator calificat corespunzător, (ii) intermediul instanțelor de arbitraj din Republica Moldova conform Regulilor sale de procedură arbitrală sau, (iii) intermediul instanțelor de judecată competente ale Republicii Moldova.
6. Proprietatea intelectuală
Prezenta aplicație este proprietatea intelectuală a Easy Credit. Instalarea aplicației acordă utilizatorilor dreptul de a se folosi de aplicație, pe propriul risc. Nici un utilizator nu poate invoca vreun drept de proprietate asupra aplicației sau derivatelor acesteia. Se interzice copierea, reproducerea, publicarea, postarea sau distribuirea prin alte mijloace sau pe alte site-uri web sau aplicații a materialelor preluate din această aplicație, care sunt disponibile numai pentru utilizare personală. Este interzisă și va fi pedepsită orice tentativă de acces neautorizat la aplicație, utilizând datele terțelor persoane, actelor de identitate ce nu aparțin utilizatorului nemijlocit sau orice tentativă de fraudare a Easy Credit prin manipulări de date.
7. Dispoziții finale
Condițiile prezenței Politici pot fi modificate de către Easy Credit. Utilizatorul nu va fi supus unor taxe, sau orice alte plăți pentru utilizarea sau ne utilizarea aplicației, decât cele prevăzute în contractul(ele) de credit care a fost semnat(e) inclusiv la distanță.
Comisia Națională a Pieței Financiare, sediul căreia se află în mun. Chișinău, bdul Ștefan cel Mare și Sfînt, 77, MD 2012, info@cnpf.md, este autoritatea, căreia i se poate adresa clientul, sau grupul de clienți, în cazul în care consideră că i s-au adus atingeri drepturilor sale. La fel, acesta poate contesta răspunsul primit în instanțele de judecată.
Potrivit art. 27 alin. (1) al Legii privind protecția datelor cu caracter personal nr.133/2011, subiectul datelor cu caracter personal care consideră că prelucrarea datelor sale nu este conformă cu cerințele legislației în vigoare, poate înainta CNPDCP o plângere în termen de 30 de zile din momentul depistării încălcării, cu realizarea în prealabil, după caz, a drepturilor prevăzute la art. 12, 13, 14, 16 și 17. Adresa MD-2004, Republica Moldova, mun. Chișinău, st. Sergei Lazo, 48 de ani, e-mail centro@datepersonale.md. Tel. (022) 820 801
Prezenta Politică intră în vigoare din data publicării pe site-ul oficial al Easy Credit - https://ecredit.md, în cabinetul personal al clientului: https://client.ecredit.md, și în aplicația mobilă publicată pe Google play și App Store.
Persoanele interesate vor fi informate despre prevederile Politicii din sursele indicate mai sus.
Contacte
Aveți nevoie de asistență?
- Serviciul suport clienți +373 022 838 888, email client@easycredit.md Program de lucru: Luni - Sâmbătă, 09:00 - 17:00
- Serviciu suport depunerea cererilor de credit online + 373 799 98 484, email: info@easycredit.md Program de lucru: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00;
- Serviciu suport tehnic + 373 698 32 136, email: info@easycredit.md, Program de lucru: Luni-Vineri, 09:00 - 18:00 ;
Termeni de utilizare a platformei electronice eCredit
1. Introducere
Acești Termeni de Utilizare reglementează accesul și utilizarea platformei electronice eCredit, care facilitează identificarea electronică a clienților și accesul la servicii de creditare. Prin utilizarea platformei, vă angajați să respectați acești termeni.
2. Accesul la sistem
Termeni de Utilizare reglementează accesul și utilizarea platformei electronice eCredit, care facilitează identificarea electronică a clienților și accesul la servicii de creditare. Prin utilizarea platformei, vă angajați să respectați acești termeni. A accesa sistemul și a utiliza serviciile noastre, este necesar să fiți client existent sau să aveți o solicitare de credit în cadrul companiei OCN Easy Credit (în continuare Easy Credit).
3. Identificarea electronică
În cadrul procesului de obținere a creditelor solicitate de la Easy Credit, utilizatorii vor fi supuși unor proceduri de identificare la distanță prin intermediul datelor furnizate în procesul de înregistrare. Este responsabilitatea utilizatorului să asigure acuratețea și actualitatea acestor informații. Pentru a parcurge procesul de identificare, utilizatorii trebuie să dețină un dispozitiv conectat la internet si dotat cu camera video. care în procesul de identificare va putea furniza un flux video in timp real. Imaginile capturate vor comparate cu datele biometrice al acestuia.
4. Condiții de creditare
Condițiile generale de creditare, inclusiv tarifele, limitele de credit și opțiunile de plată, vor fi comunicate utilizatorilor în cadrul procesului de aplicare pentru un credit și vor fi detaliate în contractul de credit.
5. Securitatea datelor
Easy Credit se angajează să protejeze securitatea și confidențialitatea datelor personale ale utilizatorilor, conform legislației aplicabile privind protecția datelor inclusiv prin criptarea datelor furnizate de utilizatori.
6. Utilizare corectă
Utilizatorii se angajează să nu folosească platforma pentru scopuri ilegale sau frauduloase și să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală ale Easy Credit sau ale terților.
7. Modificări ale Termenilor
Easy Credit își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni de Utilizare fără notificare prealabilă. Utilizatorii sunt responsabili pentru revizuirea periodică a termenilor.
8. Legislație aplicabilă
Comisia Națională a Pieței Financiare, sediul căreia se află în mun. Chișinău, bdul Ștefan cel Mare și Sfînt, 77, MD 2012, info@cnpf.md, este autoritatea, căreia i se poate adresa clientul, sau grupul de clienți, în cazul în care consideră că i s-au adus atingeri drepturilor sale. La fel, acesta poate contesta răspunsul primit în instanțele de judecată.
Prin accesarea și utilizarea platformei Easy Credit, confirmați că ați citit, înțeles și acceptat acești Termeni de Utilizare.
9. Contacte
Datele de contact le puteți găsi aici.